- Tray Cathy Cat


Ini adalah projek yang agak lama tertangguh. Sebabnya, Rambozzi® kehabisan stok kayu, Kedai 'hardware' yang jual kayu tu kehabisan kayu, semuanya habis dibeli oleh geng² PRU aritu, buat pacak bendera. Adus...Projek nie adalah Cathy Cat yang punye, yang sebelum nie pernah tempah Meja Tungku Dapur Cathy Cat dan Rak Kaunter Air Cathy Cat'Traynie masih belum Rambozzi® serahkan lagi kepada Cathy Cat, dia sekarang sangat sibuk dengan perniagaannya. Jadi, Rambozzi® simpan dulu la kat rumah.


'Traynie sebenarnya Cathy Cat nak letak dan susun beberapa biji balang miliknya. Cathy Cat cuma bagi ukuran balang tu je. Jadi, Rambozzi® pun tak tahu sama ada 'traynie padan atau tidak dengan saiz balang²nya tu. Kalau tak padan, takpe, Rambozzi® boleh buat semula ikut kehendak Cathy Cat nanti. Cuma yang Rambozzi® yang kongsikan di sini adalah, hasil kemasan cat Rambozzi® untuk projek nie.


Untuk 'traynie Rambozzi® tak ambil gambar untuk setiap proses kerja Rambozzi®. Sebab 'traynie terlalu 'simpledan sekejap je nak disiapkan. Untuk kemasan 'traynie, Rambozzi® cat menggunakan 4 lapisan 'varnish'yang diselangi dengan 'sanding'. Dan Rambozzi® rasa, ini adalah hasil cat Rambozzi® yang paling kemas dan terbaik setakat ini. "Licin dan berkilat macam dibuat oleh seorang profesional dan diletakkan di kedai² perabot ternama heh heh heh". Rambozzi® puji diri Rambozzi® sendiri sebab Rambozzi® puas hati dengan kesungguhan dan ketekunan Rambozzi® sehingga mendapat hasil kerja semacam ini. Hanya orang² yang tahu "perit-jerih" nak dapatkan hasil kerja yang cantik je tahu "bende" nie.

Dan Rambozzi® berharap, Cathy Cat akan suka dengan 'tray' nie, dan Rambozzi® sangat² berharap saiz 'tray' nie adalah tepat dan sesuai dengan set balang²nya tu. Kalau tak sesuai, Rambozzi® kena buat semula la nampaknya nanti heh heh heh...

0 Comments